středa 7. března 2012

Zima odchází, přichází jaro (v přírodě i Duši)

V zimě jsme odevzdali mnohé, co nám už nesloužilo. Nebylo to lehké a není to lehké ani teď, protože někteří z nás stále ještě neučinili jasné rozhodnutí, někteří z nás se stále neodevzdali proudu Bytí, někteří z nás stále hledají odpovědi. Ale tak je to v pořádku, proces každého z nás si bere tolik času, kolik potřebuje.

Všem se vyjevují další a další lekce k pochopení. Jejich intenzitu si však určujeme my sami, být v přítomném okamžiku znamená být vnímavější k signálům duše a božského vedení, rozpoznat náznaky dříve, než přerostou v bolavý problém. Jaro přináší novou sílu každému z nás...
 

Ale musíte vědět - pokud se stále cítíme mizerně, i když už nechceme, děláme něco špatně - hledejme příčinu, pochopme lekci (s pochopením nám může pomoci archanděl Uriel, poproste ho o vedení), pracujme na tom (příroda, pozitivní myšlení, afirmace, prosvětlování srdce, čištění, solné koupele, vždyť to už vše znáte)...

Zima je období zklidnění, kdy většina z nás se uzavírá do sebe (ať už si toho vědomi jsme, či nikoliv). Jsme více doma a vyvinout aktivitu nad rámec běžného dne je těžké a spojení s přírodou také pokulhává. Projekty se spíše dokončují, než zahajují. I přes toto chápání jsem se sama k sobě chovala velmi špatně,... jako by to bylo něco negativního, nedokázala jsem tento cyklus v sobě přijmout, tak mě naučila společnost - pořád se pohybovat dopředu, pořád vyvíjet aktivitu. Ztotožňovala jsem se s tímto cyklem, jako bych to byla já - líná, netvořivá, neaktivní, tolik jsem trpěla představou sama o sobě. Mnoho činností totiž začalo být problémem - tím, jak jsem odhalovala, kolik věcí jsem dělala z neopodstatněného zvyku či pro okolí, nikoliv sama pro sebe, přibývalo věcí, ve kterých se mi bytostně nechtělo pokračovat.

Nyní přišlo pochopení, že zimní období je důležité jak pro Matku Zemi a Přírodu, tak pro mne, je to doba zklidnění a odcházení. Jako člověk, který vyrost v paneláku, se teprve učím, co znamenají přírodní cykly, učím se je uznávát a respektovat a vím, že vše má v přírodě místo a důvod. Stejně jako procesy, kterými jsem doposud prošla...


------------------------

Přichází jaro, staňte ve své kráse a dětském úžasu, jděte a tančete, jděte a zpívejte, milujte, držte krásu, držte lásku, jiskru, která je ve Vás. Tvořte, bavte se, projevujte se, obklobte se barvami. Pečujte o sebe jako o největší poklad na planetě. Vaše vesmírná rodina Vás miluje, Vaše odvaha a víra drží svět pohromadě, Vaše něha drží Matku Zemi, Vaše láska probouzí skutečné lidství. Vaše čistota proudí skrze Gaiu a ta Vás miluje, je Vaším domovem, Matkou i Učitelkou. Realita je ve Vás, tvořte ji, držte Světlo, držte Světlo! 


Už neustupuj zpět, Člověče...


Anamel

Žádné komentáře:

Okomentovat