čtvrtek 8. listopadu 2012

Dávám ti lásku bezejmennou, nevysvětlitelnou...

"Miluji Tě jako řeka, která se zrodí někde v horách osamocená a slabá, ponenáhlu roste a spojuje se s jinými řekami, jež se k ní přiblíží, až pak od určitého okamžiku může obtéci jakoukoli překážku, aby se dostala tam, kam se dostat touží.

Já tedy přijímám tvou lásku a tobě dávám svoji. Nikoli lásku muže k ženě, nikoli lásku otce k dceři, nikoli lásku Boha k jeho stvořením. Dávám ti lásku bezejmennou, nevysvětlitelnou, jako je řeka, jež neumí vysvětlit svůj tok, jenom plyne dál. Lásku, jež nic nežádá a nedává výměnou, jenom se projevuje. Já nikdy nebudu tvůj, ty nikdy nebudeš moje, ale i tak můžu říct: Miluji tě, miluji tě, miluji tě."

Paulo Coelho, Alef

Nemůžu si koupit tvou lásku, dokonce se o to nemůžu ani snažit
Občas tě pravda neudělá šťastným
Tak nebudu lhát
Ale nikdy nezpochybňuj, že mé srdce bije jen pro tebe
Bije jen pro tebe

Já vím, že mám daleko k dokonalosti
Ne jako tvé okolí
Nemůžu ti splnit žádné přání, nemůžu ti přislíbit hvězdy
Ale nikdy nezpochybňuj, že mé srdce bije jen pro tebe
Bije jen pro tebe

Protože když se vzdáš
Když se nic nebude dařit bez ohledu na to, co děláš
Když to bude tak těžké, ačkoliv sis to nikdy nemyslel
Tehdy ucítíš můj druh lásky

A když vykřikneš
až budeš padat a nebudeš schopen se zvednout, ležet těžký na zemi
Když přátelé které si myslel, že máš, nečekají až se něco stane
Tehdy ucítíš můj druh lásky

Neuvidíš mne na večírcích. Hádám, že prostě nejsem zábavná
Nebudu zesilovat rádio hrající songy Baby, jsi jediný.
ale nikdy nezpochybňuj, že mé srdce bije jen pro tebe
Bije jen pro tebe

Já vím, že jsem někdy naštvaná a říkám věci, které tak nemyslím
Vím, že nedávám své city tak najevo
Ale nikdy nezpochybňuj, že mé srdce bije jen pro tebe
Bije jen pro tebe

Protože když se vzdáš...

Žádné komentáře:

Okomentovat